tirsdag 1. november 2011

Vel hjemme fra København og skatter fra helgens loppemarked!


Da er vi vel hjemme fra en snartur til København!
Har fått unna noen julegaver som var målet med selve turen, 
og så ble det noen ting til meg selv også da...


Fine flasker med fantastisk god limonade!
En helt annen pris i Danmark, 
men måtte begrense meg endel for å få med meg alt det andre jeg hadde kjøpt ;)


I helgen var det jo loppemarked også,
og jeg rakk ikke å vise dere alle funnene mine før vi dro på tur!
Så her kommer ett par av de;
søt gammel nisse og noen dyr som vil passe fint til årets pepperkakehus!


Og kanskje årets kuleste loppeskatt?!
 En stor kasse med lokk som snart skal få hjul og bli stuebord!!!
Her var mannen helt med på notene, 
så glad for at min interiørinteresse begynner å smitte over på han ;)



7 kommentarer:

  1. Wow!!! For et funn, gleder meg til å se bordet på plass! Nå ble jeg skikkelig misunnelig, selv om jeg er superfornøyd med pallebordet mitt...

    Kjekt med menn som også begynner å bli interessert i interiør, min begynner også å være med på notene.

    Ha en finfin dag!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så herlig kasse ! Kjekt når mannen er med på notene også :-) Kjøpte også med meg limonade fra Køben, kan du begripe hvorfor de skal være så dyre her.??

    Ønsker deg en fin uke !
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  3. Misunner deg det blivende nye bordet og muligens mann, min er ikke helt med på notene ennå.
    Fint å se at det ikke bare jeg som har med seg godsaker hjem fra det store utland:)

    Klem
    Liza

    SvarSlett
  4. Herlig lemonade. Jeg fant en her hjemme fra "Efferve" med appelsin og sitron. Den var veldig god. Fikk fra eBay igår, men ikke prøvd enda. Skal gi deg tilbakemelding (sitron)

    Nydelig kasse. Blir nok en flott bord..

    Ha en flott kveld.
    Klem fra Tonje Merethe

    SvarSlett
  5. Det blir et stilig bord! :) Gleder meg til å se det med hjul på :)

    lilja

    SvarSlett
  6. Finfine loppekupp du har gjort der!
    Takk for at du meldte deg på giveawayen min:)
    Klem E

    SvarSlett