lørdag 26. november 2011

FLAUT!!!


Her har jeg blant annet sendt ut facebook forespørsler, 
og gått turer på utkikk etter lerketrær!
Og så viser det seg at jeg har et digert lerketre rett utafor stuevinduet mitt!!!


Det er rett og slett litt pinlig og ikke minst flaut!!!
Tenk å ikke ha sett det før nå!
Har tross alt bodd her siden januar 2007...


Så nærme verandaen er det, 
at jeg faktisk kan strekke armen ut og ta på det!
Og ikke minst klippe av et par greiner...


Jaja, kan jo ikke annet enn å le av det hele ;)
Endelig fikk jeg lerkegreinene jeg har etterspurt!

PS! I kveld kommer det en liten give away her inne,
så følg med!



4 kommentarer:

  1. Godt gjort ja, men veldg heldig. Babysangen er jo over nå, men ellers så hadde du nok fått en bestilling;D

    SvarSlett
  2. He, he.... ja, at og til ser ein ikkje skogen for berre trær.... hi, hi :o)

    SvarSlett
  3. Hehe, jaja. :-D De nære ting osv.. :-D

    SvarSlett
  4. HÆRLIG :D
    Men så bra at du endelig har fått tak i de nydelige lerkekvistene da :D
    Ha en flott advent
    klem Tove

    SvarSlett