tirsdag 29. november 2011

Jul på gutterommet


Gullungen og jeg har pyntet litt på rommet hans,
må jo ha litt jul der også synes jeg!


Eget lite tre fra Hemtex med pynt fra Maileg.
Pute fra H&M Home og nisse fra jeg var liten!


Pepperkakemann og hjerte i filt har vi hengt på på gardinen.
ellers er det jo mye røde innslag på rommet hans...


Lillegull måtte selvfølglig være med da mamma tok bilder, 
for vi hadde et annet lite ærend der også!


Vi hang nemlig opp alle gavene på på kalenderen.
Så nå kan 1.desember bare komme!

Kalenderen er foressten avbildet i desember-utgaven til Boligpluss, moro!!!
Ellers er det supert at så mange har meldt seg på give away`n min, 
bli gjerne med her hvis du enda ikke har meldt deg på!




6 kommentarer:

  1. Er på tide at jeg selv begynner å pynte litt og, det eneste som vitner om jul her i huset er adventsstaken.. Imorgen er slappe-av-hjemme-dag så da skal finne frem pynten:)
    Så koselig at du til og med pynter opp rommet til Mads da:)

    SvarSlett
  2. Så koselig rom:)
    Veldig koselig kalender, og for en stilig bensinpumpe :D

    Hilsen Kine.

    SvarSlett
  3. Så koselig på gutterommet ♥
    Herlig med litt jul;)

    Fiiiin kalender, så gøy at den er i bladet;)

    Ha en fin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Så flott rommet til lillebror er! Digget den Mikke Mus puta! Og så gøy med en nisse fra da du var liten, sånt er gull verdt!
    Ikke lenge til den første pakken kan åpnes i kalenderen nå, gleder meg masse til småtten skal begynne på sin!!:-)

    God tirsdagsklem fra størstepia

    SvarSlett
  5. Fin adventskalender og nydelige detaljer på gutterommet:)
    Du må gjerne melde deg på Studiokonkurransen!
    Klem E

    SvarSlett
  6. Hei, Karianne!! Så KOSELIG kalender med engler på:)) Ha en riktig fin fredagskveld!

    KLEM KLEM
    Anette:)

    SvarSlett