lørdag 26. november 2011

GIVE AWAY!


Da var det påtide med en liten give away her inne!
Jeg har vært heldig å vunnet mange fine premier i ulike sammenhenger,
og vil gjerne gi noe tilbake!


Ingen sponsede gaver inne hos meg,
men hvis noen vil så takker jeg gjerne ja til det ;)
Vel litt "sponset" er det jo siden kjøkkenhåndklærne lå i goodiebag`ene fra Living!

Reglene er enkle:
1.lodd for kommentar
1.lodd for å følge/være følger av bloggen
2.lodd for å linke (bruk bildet over!)
1.lodd for å legge meg til i bloggrollen din

5 lodd til sammen med andre ord!
Husk e-mail adressen din hvis du ikke har egen blogg!!!

Trekning blir 12.desember



98 kommentarer:

  1. Heeeiii!!
    Førstemann til å kommentere!!!
    Håper det bringer lykke :o)
    Eg tar gjerne 3 lodd og krysser fingar og tær for gode vinnersjanser denne gangen :o)
    God laurdag!

    SvarSlett
  2. Ja...den var det lite jobb med. Kommenterer nå, og så linker jeg, og dermed ble det full pott og fem lodd på meg. :-)

    SvarSlett
  3. Jeg tar full pott:-)!
    Krysser fingrene, for dette var en flott giveaway:-)
    God lørdagskveld!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  4. 5 lodd på meg hvis jeg har skjønt det riktig:D (ikke bare bare å være ny..)
    Krysser fingrene for hell og lykke!

    SvarSlett
  5. Flott give away! Jeg har ikke egen blogg enda, men det kommer snart. Følger deg så da blir det 2 lodd. Krysser fingre og tær :-)
    God førjulstid!
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  6. Så flott premie! Krysser fingrene for mine 4 lodd:)
    Ha en strålende lørdagskveld!!
    Klem

    SvarSlett
  7. Jeg er gjerne med og tar 4 lodd. http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/11/giveaway-hos-huset-i-svingen.html

    Fortsatt god helg ♥

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  8. Så fin premie :)
    Følger jo med på bloggen din, så da blir det jo 2 lodd. Fortsatt god helg:)

    Klem June

    junefuruvald@hotmail.com

    SvarSlett
  9. Trekker 3 lodd jeg:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  10. Hei hei :)
    Jeg vil gjerne bli med og prøver lykken med hele 5 lodd jeg :)
    Bli gjerne med på min give away også :))

    Ha en fortsatt fin lørdagskveld.
    Hilsen Kine :)

    SvarSlett
  11. Jeg blir også med! Trenger noen nye kjøkkenhåndkler, så premien er helt perfekt! Ett lodd.

    SvarSlett
  12. heihei:)Jeg er gjerne med:) følger, kommenterer, og bloggroll. så det blir vel 3 det:)

    SvarSlett
  13. Hei på deg. Det blir 3 lodd til meg. Synes Living håndklærne var fine. Ha en riktig fin helg - lerkevister, jeg vil å ha : ))
    Klem fra Almedalsveien.

    SvarSlett
  14. Eg blir med med fire lodd. Ha ei fin helg Jofrid

    SvarSlett
  15. Jeg tar to lodd jeg, følger deg nå, klem fra Karin!

    SvarSlett
  16. Prøver lykken med 3 lodd :)
    Ønsker deg en fin 1. søndag i advent i morgen...
    Klem May Helen

    SvarSlett
  17. Hei og hopp! 1 lykkelodd til meg! :-) God kveld!

    SvarSlett
  18. Hei skulle bare innom å si at du selvsagt får to lodd inne hos meg! :0)

    Kom innom en tur til da - å få med deg givekk/giveaway nummer to - som er kommet i dag!

    Og se her - jammen kom jeg over din givekk, to lodd på meg i kveld og så kanskje jeg rekker å få lagt inn bilde og i bloggroller senere ( no skal jeg straks finne go'stolen)

    Ha en fin 1.søndag i advent i morgen!

    SvarSlett
  19. Nei gjør jobben no jeg - 3 lodd til! ;0)

    SvarSlett
  20. Vil veldig gjerne være med å trekker 5 lodd :)
    Klem Tove

    SvarSlett
  21. Har laget bilder du kan "stjele" for giveawayen og lagt det på sidebaren :0)

    Og så er datoen blitt feil, det skal være den 5.12... Gikk litt fort her i går (litt fort i svingen ;0) )

    SvarSlett
  22. så flott giveaway, blir gjerne med med ett lodd

    SvarSlett
  23. Prøver meg gjerne, og trekker 5 lodd :-)
    Ha en fin søndag.
    Klem

    SvarSlett
  24. Tar meg 5 lodd jeg :)
    Ha en fin søndag :)
    Klæm

    SvarSlett
  25. Heisann.
    Først - veldig trivelig at du vil delta på min lille førjulsgiveaway.
    Jeg slenger meg med i din give away med det samme..Tar like godt full pott - 5 lodd.
    Ha ei fin søndag.

    SvarSlett
  26. Hei !
    Trekker 2 lodd hos deg :)

    Mvh
    Jannemor

    SvarSlett
  27. vil gjerne være med på giveawayen din:)
    tre lodd til meg!
    klem ellemell

    SvarSlett
  28. Jeg vil gjerne være med.! lodd til meg.
    Hisen Hanne Ny
    afrems@online.no

    SvarSlett
  29. Jeg er medlem, du er på bloggrollen, jeg kommenterer og så klart lenker jeg:)
    Blir det full pott da?
    HA en fin adventsøndag
    Klem
    Liza

    SvarSlett
  30. Jippiiii! Jeg er med...
    Er allerede følger, og du ligger bloggrollen min, så hvis det likevel er gyldig, hiver jeg meg på med tre lodd :)

    SvarSlett
  31. Hei, så spennende, jeg tar 4 lodd :-)

    SvarSlett
  32. Eg blir gjerne med på giveawayen din! 3 lodd til meg, kommentar,følger og så skal eg legge deg til bloggrollen min. Gledar meg til å følge deg vidare :) Klem

    SvarSlett
  33. Hei!
    Jeg vil være med og trekker 1 lodd..

    Klem Sissi
    sis-wen@online.no

    SvarSlett
  34. Hei :)

    Vil gjerne vere med og tar full pott!
    5 lodd ;)

    Og kryssa fingrane ;)

    Sissel

    Ps. va kjekt å finne bloggen din, og gledar meg til å følge den vidare - lo godt når eg las om lerketreet ditt ;)

    SvarSlett
  35. Hei:)
    Er jevnlig innom bloggen din. Synes den er kjempeflott! Har ingen blogg selv så det blir
    kun ett lodd på meg.
    Håper selvfølgelig at det er lykkeloddet:)

    Vennlig hilsen Merethe
    famledaal@hotmail.com

    SvarSlett
  36. Jeg vil også veldig gjerne prøve lykken. Har ikke egen blogg, men leser andres blogger med stor interesse - og fant din blogg nå i kveld....

    Hilde.noevik@afmcx.net

    Ha ei fin adventstid!

    Hilde

    SvarSlett
  37. Jeg tar gjerne fire lodd. :-)

    SvarSlett
  38. Heisann!

    Jeg vil gjerne være med på den flotte give awayen din med 4 lodd:o)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  39. Utrolig flott gi bort!
    Jeg vill gjerne bli med og tar full pott! :-)

    Ha ei flott uke! Hilsen Susanne

    SvarSlett
  40. Jeg deltar gjerne med to lodd. Ha en finfin adventsuke. Vennlig hilsen Pia. :)

    SvarSlett
  41. jeg trekker gjerne 3 lodd, for kommentar og for linke!!

    Klem Anna

    SvarSlett
  42. 4 lodd :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  43. Jeg tar 2 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  44. 4 lodd!
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  45. Hei,
    Jeg slenger med på din giveaway med full pott, jeg :)
    Lykke til alle sammen!
    Klem xoxo

    SvarSlett
  46. Pliktoppfyllende som jeg er og VELDIG lysten på å vinne har jeg gjort alt :) Full pott på moa ;) Keep up the good blogging og nyyyt førjulstiden :) :)

    SvarSlett
  47. 1 lodd på meg da!:)
    bergecathrine@hotmail.com

    SvarSlett
  48. 1 lodd :)
    følger og komentar :)
    kathrine.baerstad@hotmail.com

    SvarSlett
  49. Er vild med din give away. Jeg tager 5 lodder, og håber håber håber at jeg er heldig ;)

    SvarSlett
  50. 1 lodd til meg : )

    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  51. Yey.. 5 lodd på meg og Karianne :) Sees i Drammen den 14.. jeg er klar for dessert.. denne gangen også :p.

    SvarSlett
  52. Hei! To lodd på meg :)

    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  53. •••♦••• Takk for en koselig blogg •••♦•••

    ► og for en premie! =))
    ► denne sjansen kan jeg ikke la gå fra meg =)

    ------> jeg er følger, og har delt link samt tipset alle mine 276 facebook venner via privat melding

    --------> 4 lodd opp av hatten på meg!

    Ha en fin dag!

    Hilsen Kirsti (trondhf@hotmail.com)

    SvarSlett
  54. Jeg er med og trekker full pott!

    Tvi tvi!

    SvarSlett
  55. heihei :)
    Her vil jeg gjerne være med på 2 lodd :)

    Klem fra swimzy
    swimzy81@gmail.com

    PS: Har en giveaway gående på bloggen min: swimzys matblogg, hvis du har lyst til å være med på den :)

    SvarSlett
  56. Hei hei,elsker bloggen din er innom veldig ofte,men det visste du:)

    Blir med på 2 lodd jeg da.
    Klem fra Therese(chisen sin mamma)
    cingene_te@hotmail.com

    SvarSlett
  57. SÅ flotte gaver... Jeg blir gjerne med på 2 lodd hos deg...Da krysser jeg fingrene..klem Ragnhild

    SvarSlett
  58. Jeg er med :) deltar med 1 lodd :) Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  59. Hei! Jeg vil gjerne være med og trekker 3 lodd:o)
    Kommetar, følger og link..

    Heleneklem

    SvarSlett
  60. Vil veldig gjerne være med, trekker 3 lodd.. Komentar og link :)

    SvarSlett
  61. Heisan!!
    Jeg vil gjerne være med!!
    Kjempefine premier,tar to lodd jeg!!
    Fin dag til deg!!
    klm ingrid louise(lady louise)

    SvarSlett
  62. Jeg blir med :)

    1 lodd

    mf.i@hotmail.com

    SvarSlett
  63. Jeg vil gjrene være med, men ett lodd fra meg :)
    Koselig giveaway :)

    smallh.blogg@hotmail.com

    SvarSlett
  64. Hei Karianne!
    Jeg vil jo gjerne være med på Give-away ;)
    Legger meg til som følger, så to lodd til meg,
    Ha en fin 1. desember.
    Klem

    SvarSlett
  65. Jeg vil gjerne være med! 3 lodd på meg :) (Følger, bloggrull og kommentar)

    SvarSlett
  66. Hei!
    Så gøy at du ville være med på min give away. -Og jeg er gjerne med på din. Trekker 4 lodd og håper på litt vinnerlykke. :)

    Håper du har en flott kveld.

    SvarSlett
  67. Jeg prøver med 1 lodd :) :)
    God helg!

    (signe@epost.no)

    SvarSlett
  68. Jeg er med :-) Og har 5 lodd (tror jeg. Følger på bloglovin, så håper det tels) Har og lagt deg til i bloggrollen, samt bilde og link på bloggen min :-)

    God helg!

    SvarSlett
  69. Hei!
    Jeg prøver vinnerlykken med 1 lodd!
    Hilsen elisabeth.wiik@me.com

    SvarSlett
  70. Jeg tar 5 lodd, kjempegøy med give away :)
    har en inne hos meg også :)

    ha en super lørdag og helg
    klem Tone

    SvarSlett
  71. prøvde å skrive tidligere, men plagdes med datan min, prøver igjen:

    Artig med give away, jeg trekker 5 lodd.
    Ha en super lørdag og helg.
    ps: give away hos meg også ;)
    klem Tone

    SvarSlett
  72. Hei
    Alltid med på Give Away's :)
    Legger meg til som følger, og du ligger allerede i bloggrollen min :) Blir vel 3 lodd det :)
    Ha en fin dag!

    Klem Marit

    SvarSlett
  73. Jeg er med!
    Deltar med 2 lodd (kommentar+følger)

    Laila.lovseth@hotmail.com :-)

    SvarSlett
  74. Jeg er med :-)
    3 lodder på meg, linker med bilde i bloggen. Ønsker deg lykke til med trekningen.

    SvarSlett
  75. Så flotte premie..:)
    Jeg blir gjerne med..5 lodd takk:)

    klem fra Lill

    SvarSlett
  76. Åh, så fint! :) Jeg er med, og tar tre lodd (link + kommentar). Hilsen Victoria :)

    SvarSlett
  77. To lodd på meg :)
    Fine gaver og fin blogg!!

    Juleklem fra Linda
    (linda_lyngstad@hotmail.com)

    SvarSlett
  78. Jeg vil svært gjerne delta med 2 lodd.
    Koselig blogg du har og flotte gaver!
    klem Anne

    SvarSlett
  79. Tonje Merete - tooooonje@hotmail.com8. desember 2011 kl. 20:20

    Vil gjerne delta i denne :-)

    SvarSlett
  80. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  81. Trekker eit lodd her hos deg!

    SvarSlett
  82. trekker to lodd :)

    ha en fin helg!

    Hilsen Janne
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  83. Flott blogg og fine premier. Jeg trekker 2 lodd :) god helg

    SvarSlett
  84. 1 lodd denne veien:)

    God jul!

    marius

    grotan@hotmail.com

    SvarSlett
  85. Jeg rekker å melde meg på i siste liten! Kan jeg få ett lodd?

    SvarSlett
  86. Holdt nesten på å glemme å bli med :-P Men jeg kaster meg med i siste liten med 5 lodd selvfølgelig!

    Klem lillesøster

    SvarSlett
  87. Heisann.
    Kaster meg med i siste liten.
    =)Tar 5 lodd hvis jeg nå klarer dette med bloggrollen- trodde du skulle ligge der, men finner ikke helt ut av det.
    klem

    SvarSlett
  88. Jeg prøver lykken med 1 lodd.
    Ha en fin førjulstid. :)

    SvarSlett
  89. Jaaa jeg er med, 2 lodd til meg og jeg gleder meg til å følge bloggen din videre. Klem fra thora.

    SvarSlett
  90. Hei på deg :) Tenk hvor tiden flyr, 1 år siden vi møtes på bloggtreff :)
    Jeg er gjerne med på trekning: 2 lodd til meg:-)
    Klem fra Monika

    SvarSlett
  91. Fin gave, 1 lodd til meg og god adventstid til deg :-)
    Hilsen Helene

    SvarSlett
  92. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett